Ми високо цінуємо інтереси кожного замовника сертифікації продукції, користувача сертифікату та інших заінтересованих сторін.
ООВ забезпечує обов’язковий розгляд скарг та апеляцій, які можуть бути подані у разі:
- незгоди із висновками або рішеннями, прийнятими ООВ;
- незадоволеністю діями чи бездіяльністю ООВ, які призвели до порушення прав та інтересів;
- виникнення спірного питання, пов’язаного з діяльністю ООВ;
- інших підстав, що стосуються діяльності ООВ.
У скарзі або апеляції має бути чітко викладена їх суть.
До скарги або апеляції додаються всі необхідні підтвердні документи стосовно фактів, що містяться в скарзі чи апеляції. Такими документами можуть бути:
- офіційне листування з ООВ із спірного питання;
- документи, отримані та(або) оформлені в процесі сертифікації або виконанні інших робіт (протоколи, звіти, акти, рішення та інша документація).
Розгляд скарг та апеляцій проводиться неупереджено та незалежно від впливу будь-яких інших сторін.
Витрати, пов’язані із поданням скарги або апеляції, здійснюються за рахунок особи, що їх подає.
Розгляду не підлягають анонімні скарги та апеляції, за якими неможливо встановити авторство.
Поштова адреса для подання скарг та апеляцій:
Центр екологічної сертифікації та маркування ВГО «Жива планета»
(орган з оцінки відповідності)
02002, м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 6 Д
Електронна адреса для подання скарг та апеляцій:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.